آزمون آنلاینآزمون آنلاین

این شکل از آزمون فضای مناسبی برای محک زدن خود می باشد.

 با عضویت در سامانه می توانید در آزمون آنلاین شرکت کنید

ورود/ثبت نام

برخی از تأثیرات قابل توجه آزمون آنلاین در بخش آموزشی

ارزیابی آنلاین یک پیشرفت تکنولوژیکی قابل توجه است که باید در سیستم آموزش و پرورش دخیل باشد. امروزه انجام آزمون ها نباید استرس زا باشد زیرا فناوری انقلابی در کل سیستم آموزشی ایجاد کرده است. انجام ارزیابی به صورت آنلاین امروزه آسان تر شده است زیرا نیازی به استفاده از گزینه مداد و کاغذ نیست. امتحانات بر روی رایانه انجام می شود که در نهایت علاوه بر صرفه جویی در وقت بلکه مهمترین محصول یعنی کاغذ نیز صرفه جویی می کند. اینها دلایلی است که این روش آنلاین را هر موسسه آموزشی که رایانه و اتصال اینترنت در دسترس دارد پذیرفته است.

اهمیت ارزیابی کیفیت برای سیستم آموزشی

ارزشیابی مهمترین قسمت سیستم آموزشی است زیرا تصویر دقیقی از دانش آموزان در جایگاه خود ارائه می دهد. با تشویق آنها برای عملکرد بهتر ، به عنوان یک کاتالیزور و تقویت مثبت برای زبان آموزان عمل می کند. بنابراین ، ارزیابی کیفیت بسیار مهم است زیرا در یک منطقه هدفمند با دقت کامل تمرکز می کند. برای اینکه ارزیابی به عنوان یک ارزیابی ارزیابی شود ، باید مشخصات زیر را ارائه دهد:

  • این آزمون باید نتیجه قابل اندازه گیری داشته باشد. یعنی نباید از نظر محتوایی هیچ نقصی داشته باشید. علاوه بر این ، باید 100٪ دقیق باشد.
  • این آزمون باید علاقه دانش آموزان را درک کند و دلیل عمده آن این است که آزمون باید دائماً باشد. باید خلاقانه باشد و البته برای دانشجویان خسته کننده نباشد.
  • مطالب باید ساده ، واضح و آسان برای درک دانش آموزان باشد. این مقوله همیشه باید با برنامه درسی و موضوع خاص آموزش داده شده مطابقت داشته باشد.